Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

söndag 7 april 2013

Semestervecka

Hemma efter en underbar vecka i Sälen!
Jag, Björn, Klas, mormor och morfar och lillebrorsan i en liten stuga en hel vecka.
Vädret var fantastiskt, skidåkningen gick hur bra som helst (både slalom och längd)
Klas har haft det hur glassigt som helst med full uppmärksamhet från alla hela veckan.
Han vågade släppa taget och gå på riktigt dagen innan sin ettårsdag (han ville väl ha något att briljera med på sitt kalas). Så nu tränar han för fullt!
Det ser så fantastiskt roligt ut! Rakt fram utan hinder är inga problem, men så fort det ligger något i vägen eller när han kommer fram till en tröskel måste han tänka till... Vid större hinder brukar han gå krabbgång i sidled vilket ser jätteroligt ut!

Jag tänkte även skriva om baksidan av veckans rosa fluff; magsjukan alla fick, min mys-mamma-grupp på facebook där alla helt plötsligt börjat bråka med varandra, vattenlåset i toan som torkat så det luktade kloak i hela huset när vi kom hem...
Men jag struntar i det!

I dag skiner solen och krokusen är på väg upp! (Varför planterade jag VIT krokus? Det är ju färg jag vill ha, nu är man ju trött på allt vitt!)

Ja jag vet att jag har publicerat den här bilden på både Facebook och Instagram men den är ju så fin :)

1 kommentar:

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!