Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

fredag 6 januari 2012

I väntans tider

Jag är förvirrad igen! 
De första månaderna var jag helsnurrig. Gick på fel tåg, glömde passerkortet till jobbet tusen gånger (ett tag hade jag tre stycken) osv. 
I går satte jag i gång diskmaskinen med plasten kvar runt den lilla diskmedels-tabletten...
Suck! Min man tror att han bor med en senildement...

Senaste inköpet: Mandelolja att smörja in magen med. Jätteskön!

Senaste hemmafixet: Barnrummet börjar bli mer och mer färdigt! Finaste rummet i hela huset :) Nytt golv, målat tak och väggar, nya lister.
Här om dagen var min konstnärliga mamma här och målade ett stort träd på väggen! Fantastiskt fint! Under grenarna ska spjälsängen stå Hjärta

Längtar mer och mer efter Klas/Bella/Jonathan/Felicia... Kärt barn har många namn.... :)


Nu är det 84 dagar kvar till beräknad förlossning!
Bebisen väger ungefär ett kilo och är ca 35 cm.



4 kommentarer:

  1. ....din förvirring känns som en ganska vanlig dag här hos oss.... !!!

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att jag kommer ihåg att ta med Harry när vi ska till förskolan... :) Vilket datum är det bf?

    SvaraRadera
  3. Pappa undrar var hans namnförslag tagit vägen... Järv, Varg och Lo... (Puma godkändes inte)

    SvaraRadera
  4. Haha! Okej, Lo finns kanske med fortfarande... Mina kollegor på jobbet tyckte det var fint :)

    Jag är beräknad till 30 mars

    SvaraRadera

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!