Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

tisdag 20 september 2011

Låååång bloggpaus

Hej mamma! Har du gett upp hoppet?

Jag skyller på att jag jobbar alldeles för mycket och länge på dagarna, och att det har börjat alldeles för många bra tv-program den här hösten, och att jag har varit lite deppig, förkyld och snurrig. Jag har grävt ner mig, nått botten, vänt och är nu uppe och paddlar igen!

Hej hösten!
Välkommen!

Jag har en skojig nyhet som jag ska dela med mig av snart också!

Så där ja, nu är jag igång!

2 kommentarer:

  1. Äntligen!! Har hoppats på kanalbåtsbilder...några veckor senare väntade jag på fina altanbilder... eller båtbilder...eller plommonkommentarer...men nejdå...VARJE dag fortfarande fjällsemester...HaHa!! Kul med lite ny glädjande bloggläsande i allt regnet...NU får det räcka!! (med regn..) Kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Va bra att du är kvar! Min fanclub :)
    Jag väl stoppa in lite sommarbilder i höst helt enkelt.
    Kraaam!

    SvaraRadera

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!