Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

söndag 1 juli 2012

Mina älskade listor

Planeringen inför Klas namngivning nästa lördag är i full gång.
Å va det är roligt!
Jag som alltid gillat att fylla år och att ha kalas har de senaste åren tappat stinget när det gäller mina egna bemärkelsedagar. Men nu har den lusten återvänt med förnyad kraft!
En vecka har vi på oss att få klart allt på listan.
Altanen ska byggas klart
Tårtorna ska bakas
Klas kläder ska sys
Jag vill till frisören! Mitt hår har inte sett en frisörsax på ett halvår (endast min tygsax några gånger emellanåt..)
Pumptermosar ska inhandlas
Oasis ska läggas i vatten
Ballonger ska blåsas upp
Och så vidare, med mera.

Äntligen har Björn semester! Nu kan vi hjälpas åt att leka med vårt lille knott. Det innebär främst att Björn kan gå ner i varv samtidigt som jag kan få utlopp av all min instängda kreativitet!! Hurra!
Det här gjorde vi denna veckan för ett år sedan. Åre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!