Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

onsdag 1 februari 2012

En solig onsdag i februari

I dag har jag och mannen flängt runt i halva västsverige!
Men nu är barnvagnen beställd! (Kronans duopaket, grön)
Tyg inhandlat på Stoff och Stil till framtida sömnadsprojekt. (Spjälsängsskydd, mm.)
Samt besiktning hos barnmorskan. Kurvan följs som den ska och mina värden är bra.
Nu väger jag lika mycket som min man :-S (gått upp ungefär 14 kilo hittills) 
Blev ordinerad att vila 45min på lunchen varje dag. Jag är supertrött i kroppen på kvällarna.
Sammandragningarna blir intensivare samtidigt som den lill* gillar att kvällsmotionera, helst genom att ta spjärn mot min ryggrad och pressa sin lilla rumpa ut genom min mage!




Den finaste barnvagnen i stada!

1 kommentar:

  1. Åh jag älskar Kronan! De är så fina! Vi hade tänkt köpa en till Harry men det finns ingen som säljer dem här hos oss, och vi vågade inte beställa på nätet utan att ha sett den först. Vet många som är supernöjda med sina - bra val :)

    SvaraRadera

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!