Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

onsdag 27 juni 2012

Tre månader

I lördags var lille hjärtegrynet tre månader och i dag var det dags för de första vaccinationssprutorna.
Jag är för vaccination av barn. Även om de flesta av sjukdomarna som man vaccinerar mot är så gott som utrotade.
Men jag tycker att det är läskigt med sprutor, det kan jag inte förneka. Så jag blundade och Klas skrek.
Sen sov han i två timmar.
Hoppas att han slipper feber bara. Dels för att han sluppit det hittills och dels för att Björn åkt iväg med barn-Alvedonen i bilen och kommer inte hem förrän senare i kväll...


2 kommentarer:

  1. ...åh dessa gossiga små knubbiga benen som man bara vill pussa på!....
    Nu är det en vecka till vi ses... vad jag ska längta! Men jag har dig ju på film i mobilen Klas! Märker nu hur helt uppslukad jag är... Hm, Hej Sofia! är du där också! ...Vi ses också om en vecka! Kram

    SvaraRadera

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!