Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

torsdag 25 oktober 2012

Mitt hjärta

Min underbara lilla son.
Du har tagit en bit av mitt hjärta. Jag känner hur den ligger utanpå min kropp.
Jag älskar att höra ditt glada skratt.
Jag får ont i min kropp när jag hör dig gråta.
Jag kramar dig hårt och pussar bort dina tårar.
Du kramar min hjärtbit i din lilla hand.
Din lilla varma hand som doftar svagt av gröt och mango.

Älskade lilla busunge

/Din mamma


2 kommentarer:

  1. Ja det jag trodde var den mesta kärlek jag kunde känna innan blir ju kullkastat lätt av kärleken till barnen :) De är verkligen mitt allt, även om Henki också är med på ett litet hörn :)

    SvaraRadera

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!