Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

onsdag 18 april 2012

En bra dag!

I dag är lilleman som förbytt!
Han somnade av sig själv i spjälsängen efter att ha legat och tittat en liten stund.
Efter att ha ätit lite lunch somnade han gott i sin lilla saccosäck i köket.
Mamman har dock inte svårt att roa sig själv i dag!
Titta vad min underbara man kom hem med i går!:

Hurra!
Jag har behövt en ny ett bra tag nu ty den gamla har tagit slut..

Trots VG i teknik på högstadiet har det tagit halva dagen för mig att föra över kontakter mellan telefonerna och göra den mer personlig utseendemässigt.
Det tog mig dessutom hela förmiddagen att förstå att Android Market nu heter Play Butik. Suck!
Vad ska man ha för några appar nu för tiden då?

2 kommentarer:

  1. Härligt med "bra" dagar!!! Då får man samla kraft!
    Ja, det finns många bra appar. Mina bästa är ett program "lugna favoriter" och ett spel "Temple run". Blocket är bra också...och google earth... men appen för att koka ägg har jag struntat i!!

    SvaraRadera
  2. Haha! Ska kolla in dessa!
    Hittills har jag Bloglovin, tv.nu, hemnet och Whatsapp.

    SvaraRadera

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!