Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

tisdag 29 maj 2012

Morsdag!




Morsdag, mors dag! Tänk att denna dag nu gäller mig! Det kändes stort på något sätt.
Det finns mängder av mammor, gamla och unga, med stora eller små barn.
Men det är ingen självklarhet, att få bli mamma.
Jag känner så starkt att jag är så lyckligt lottad! Att det funkade för mig! Och att Klas valde mig som mamma!

Eftersom det var första gången för Klas att fira sin mor var han lite oförberedd. Han kom på det lite sådär fram på förmiddagen. Hade inte köpt någon blomma eller något annat tramsig.
Men det blev en underbar dag ändå!
Solen sken och det var varmt!
Vi fikade på ett litet mysigt café med havsutsikt.
Vi fixade efter mycket om och men en lokal att fira Klas namngivningsceremoni i och sist men inte minst fixade vi en båtplats på "rätt sida"!!
Håller alla tummar och tår att allt går i lås som det ska.


1 kommentar:

  1. Men så härligt! Jag har börjat läsa din blogg genom min mobil men tyvärr fixar jag inte att kommentera där...än....Så då får jag passa på när jag sitter vid en dator!! Jag hade också en riktigt fin morsdag, med MIN mamma....och så fick jag en så fin present av dig!!! TACKtackTACK! Kan man få beställa fem likadana skålar till? (fast då betalar jag förstås)! Kram<3

    SvaraRadera

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!