Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

tisdag 25 januari 2011

Dag 17

"Mitt favoritminne"

Ett roligt minne som jag återkommer nästan dagligen till är kollektivet på Klippgatan i Uddevalla våren 2004!

Här förbereds utgång. E hjälper mig med "tatueringen" Loud´n Nasty

Skälet till att jag tänker på detta minne är att jag och E nu sju år senare har blivit kollegor! Det är verkligen hur kul som helst att vara nostalgisk och snacka om allt dumt men skoj man höll på med då.
Ujuj, det var tider det. (temat är faktiskt favoritminne, då har man rätt till att låta som en pensionär)


(Nu har jag tittat igenom en mängd festbilder men hittar inget som passar sig för bloggvisning :)
(En annan rolig grej är att E vilken dag som helst ska få barn, ihop med en kille hon träffade första gången i denna lägenhet)


2 kommentarer:

  1. ...kanske en bild på din elaka hamster som dog efter en fest i "kollektivet"??

    SvaraRadera
  2. Lilla My var inte elak, bara väldigt rymningsbenägen... :)

    SvaraRadera

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!