Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

onsdag 24 november 2010

Dag 1

 Presentation av mig själv:








Det här är jag! Ca ett halvt år gammal firar jag min första midsommar.
Intet ont anande om allt som ska hända, alla val och beslut,
Gött.


Liten intervju med den nu 28åriga fru E:
Vad heter du?
Karin Sofia Viktoria
Varför då?
Karin efter faster och farmors mamma, Sofia valde pappa och Viktoria efter moster nr2
Vem/vilka bor du med?
Min man och en adopterad katt
Vilken färg är det på huset?
Flagande Fonus-grå
Dagens klädsel?
Svarta jeans, lila t-shirt, grön ylletröja som egentligen är min mans men som jag tvättade på fel program, lila strumpor, tofflor och en scarf.
Vänner på Facebook?
129 tappra
Dagens roligaste?
David Batras senaste bok "Det här var ju tråkigt"
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?
Det fick jag från min man. Det var något om att jag skulle bjuda Harry Potter på te.
Favoritfilm?
Hm.. något man kan se många gånger, Sällskapsresan kanske?! (Jag har en liten egenhet att gilla svensk film)
Favoritlåt?
Just nu är det den där jullåten med han som sjunger så där slöddrigt
Favoritmat?
Ett riktigt välfyllt julbord
Vem tänkte du på senast?
Harry Potter?
Vad ska du göra i morgon?
I morgon jobbar jag i Göteborg. Jag ska ändra längden på kläder så att de passar de rika männen som kan handla kostymer dagen innan löning. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!