Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

lördag 20 november 2010

Förbereder

Här har det bakats!


På bilden ser man Orsabullar, Kolasnittar och någon slags kakaokaka med nöt på. Jag bakade även Finskapinnar och Chokladbollar med Kahlua istället för kaffe. Mums!
Dessutom har jag "Kung kanel" (megastora och supergoda kanelbullar) i frysen sen baket förra helgen!
Nu kan det bli kalas!
Temat är fett.
Jag bakade upp ca 600 gram margarin. (Ja, margarin och inte smör. Jag får ont i magen av smör tyvärr. För mycket laktos eller nått)
Tjejerna på jobbet fick provsmaka (munskänkar). Allt fick godkänt!

2 kommentarer:

  1. ser verkligen fram mot födelsedagskalaset i morgon...jag är ju ett kakmonster...

    SvaraRadera
  2. Tar du med tårta? Eller det kanske räcker med kakbuffé? :) Välkomna!

    SvaraRadera

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!