Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

tisdag 16 november 2010

Välkommen!

Jaha, då skriver man sitt första blogginlägg...
Det här känns både spännande och skrämmande.

Mina tankar om min blogg:

  • Läsare: Mamma, och kanske någon som klickar snett och råkar hamna här av misstag. (Stora tankar om mig själv, javisst!)
  • Motivation: Jag är en bloggoholic... (Bloggarna jag länkar till här intill är ca hälften av alla jag följer på Bloglovin, men de är riktigt bra! De handlar om allt ifrån barnvirkninghöns och inredning!)
  • Nisch: Misstänker ganska blandad. Men det visar sig!

Nu har jag i varjefall börjat! På återseende!


2 kommentarer:

  1. Ja, som sagt...mamma är här..så kul!! Ja, inte att jag läser utan att du skriver!

    SvaraRadera
  2. Grattis till bloggen! :) det ska bli roligt att få "hänga med dig"! Kram Johanna

    SvaraRadera

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!