Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

onsdag 24 november 2010

Mjuka lussekatter!

Se här vad det blev! Lussekatter och kanelbullar :) Underbart mumsiga och väldigt roliga att göra!
Det här är helt klart något som jag skulle kunna producera och sälja, om det finns en marknad? En lussekatt med mycket saffran och russin för 55:- styck och 100:- för ett par + frakt. 
Jag tror jag måste skaffa mig en webbutik... :)


I går kom äntligen mitt efterlängtade trådskåp till lokalen! Tyvärr råkade postbilen köra på ett gupp precis utanför och skåpet välte. Det var välinpackat i en låda med frigolit men fick ändå en krosskada i vänsterhörnet. Så himla synd! Ska höra med försäljaren hur vi löser detta...

I dag ska jag köpa mig en snöskyffel om det finns några kvar. Förra året var de slut, så vi fick kämpa med en sån där liten som man har i bilen... Tur att det inte var så mycket snö förra året då! (ironi)



2 kommentarer:

  1. Vilka fina lussekatter.

    Tack för alla kommentarerna på min blogg, det där med nyårsinbjudningar lät som en bra idé.

    SvaraRadera

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!