Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

torsdag 25 november 2010

Dag 2

"Min första kärlek"
Min allra första kärlek var såklart min pappa. Jag blev mycket besviken när jag vid tre års ålder insåg att han var upptagen av mamma.
Sedan var det nog Zorro, Macgyver, och Sully i Dr Quinn. Och Patrick Swayze så klart.
Jag har alltid haft flera killkompisar under min uppväxt, så killar var länge främst bra lekkamrater och inte kärleksobjekt. Dock frågade jag chans på den sötaste killen i klassen i fyran. Tyvärr fick jag nobben.
Min första och största "hemliga" kärlek var min två år äldre patrulledare i patrull Ekorren. :)
Mmm... fina bruna ögon.
Jag blir nästan lite varm i kroppen av dessa gamla minnen. (Eller så är det glöggen som sprider sig i kroppen)

Förutom män har jag även känt kärlek till mitt marsvin Ragnar, till riktigt bra böcker och när jag gjort riktigt bra åk i slalombacken.

Dr Quinn och Sully


Macgyver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!