Blandat babbel om tankar, trädgård och tanter, rosor, resor och reparationer, sol, semester och sömnad. Ja, lite av varje helt enkelt!

fredag 26 november 2010

Tre tråkiga saker

Nr 1: Min goa katt är inlagd hos veterinären. :( Han har fått ett infekterat sår på ryggen (taggtråd? hundbett? han har inte berättat..) Jag som är så otroligt nervig när det gäller sjukhus, skadade djur och elände. Jobbigt!

Nr 2: Jag och en killkompis har börjat planera nyår ihop vilket har varit jätteskoj! En bastu i trädgården har börjat konstrueras och gästlista skapats. Nu har han dock dragit sig ur! Skälet? Han har fått en inbjudan av mitt ex i Karlstad och åker tydligen hellre dit. Morr! Nu har jag blivit helt anti. Har lust att ställa in alltihop.

Nr 3: På lördag ska vi ha ljusstöpning och glöggmys! De flesta har sagt att de kommer, förutom min bästa?kompis. Av någon anledning gör det mig ledsen.

1 kommentar:

  1. Elände 2....förstår precis hur du känner. Okey om man prioriterar typ ett bröllop. Men att välja en senare inbjudan till något "likadant" känns verkligen inte kul för den som blir "bortvald". Kram

    SvaraRadera

Om du väljer "anonym" skriv gärna vem du är!